El Servei d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament incorpora un gestor de cues per agilitzar les consultes

El Servei d’Atenció al Ciutadà (SAC) compta des de fa uns dies amb un dispensador de torns, situat al vestíbul de l'edifici d'oficines municipals de plaça Catalunya, que permet agilitzar la gestió de cues i atenció. El SAC és un departament de l'Ajuntament de Roses que ofereix una atenció personalitzada i integral des que es va crear l’any 2004. Fins ara comptava amb un servei anomenat SAC-exprés, on es realitzaven els tràmits de ràpida resolució que ara ha estat substituït per un dispensador electrònic que funciona com un gestor de cues.
08/04/2019 11:48 -    

El gestor compta amb una pantalla de fàcil accés on el ciutadà té la possibilitat d’escollir entre dues opcions: atenció general, per atendre consultes de qualsevol tipus; i certificat de padró, un dels tràmits més demandats que ara compta amb una taula d’atenció prioritària per fer la gestió més ràpida. Un cop escollida una opció, la màquina dispensa un número que apareixerà en una nova pantalla més gran, indicant la taula on l’usuari serà atès per un treballador del servei per atendre de manera personalitzada les seves consultes o tramitacions.

 

D’aquesta manera, s’ha pogut reubicar a la persona que fins ara donava torn als ciutadans des del taulell, perquè així es pugui dedicar plenament a atendre les peticions a l’oficina i aconseguir així una reducció en els temps d’espera. A més, està previst que aquest nou servei es pugui utilitzar per fer consultes ràpides sense tenir la necessitat d’esperar a tenir el torn per adreçar-se a una de les taules.

 

 

 

  • Compartir:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • Meneame
  • Digg

Accions del document