Ajuntament de Roses
Sou a: Inici / Noticies / Històric / La policia local de Roses canvia el talonari de denúncies per la PDA

La policia local de Roses canvia el talonari de denúncies per la PDA

Des d’aquesta setmana, els agents de la Policia Local de Roses han canviat el talonari de multes per la PDA, gràcies a la implantació d’un nou sistema de tramitació de denúncies per infraccions de trànsit coordinat amb l’organisme de la Diputació de Girona, XALOC. El canvi de sistema suposa, a més d’una major agilitat i eficàcia en les tramitacions, que els ingressos recaptats reverteixin directament en el propi municipi.
PDA

PDA

16/02/2011 00:00 -   Departament de Comunicació i Premsa  

Fins ara, les denúncies de trànsit imposades per la Policia Local de Roses eren gestionades pel Servei Català de Trànsit. El consistori acaba de modificar aquesta gestió, que a partir d’ara es realitzarà per delegació a l’organisme autònom de la Diputació de Girona, XALOC, que serà l’encarregat de notificar, tramitar i recaptar les multes.

Per posar en marxa aquest servei, s'ha apostat per la innovació tecnològica introduint aparells PDA dotats d’un sistema d’impressió, que permeten expedir la denúncia i traspassar-la al moment de manera telemàtica per iniciar la seva tramitació, guanyant en immediatesa i agilitat. A més, les PDA estan connectades amb una xarxa on line que facilita informació actualitzada en tot moment, i incorpora un dispositiu fotogràfic que permet obtenir la imatge del vehicle infractor, que s'annexa a la denúncia.

Així doncs, els aparells ofereixen dos grans avantatges: agilitzen el procés burocràtic i minimitzen les possibilitats d’error en les denúncies.

A aquestes millores cal sumar la important novetat que suposarà el fet que a partir d’ara, els ingressos recaptats amb el pagament de les multes imposades en el municipi, revertiran sobre les arques municipals de Roses. Segons el conveni subscrit amb XALOC, un cop tramitades i cobrades les denúncies, l’organisme enviarà una liquidació al consistori, que destinarà aquesta recaptació a millores, projectes i serveis per als propis veïns de la població.

La implantació d’aquest nou sistema ha estat possible gràcies a l’aplicació de l’ordenança de circulació recentment aprovada pel consistori. El nou procediment entra en funcionament després d’un període de tres setmanes de formació i pràctiques dels agents, finalitzat amb òptims resultats. 

  • Compartir:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • Meneame
  • Digg

Imatge

PDA
Accions del document

© Ajuntament de Roses 2013
Pl. de Catalunya, 12 - 17480 ROSES
Telf: 972 25 24 00 - informacio@roses.cat

Desenvolupament i Projecte Web per SEMIC Internet