La Piscina Municipal de Roses augmenta la valoració dels seus usuaris i arriba a una puntuació del 8,2

La Piscina Municipal de Roses revalida un any més la bona valoració que fan de l’equipament esportiu els seus usuaris i abonats. El total de 365 enquestes realitzades entre els passats 3 i 22 de novembre, atorguen a l’equipament una puntuació final de 8,2 punts sobre 10, un 0,1 més que en la valoració de 2013, en què s'arribà al 8,1.
16/12/2014 08:05 -   Departament de Comunicació i Premsa  

La Piscina Municipal de Roses realitza anualment aquesta campanya d’enquestes entre un mostreig representatiu del nombre d'abonats i usuaris de l'equipament. L'objectiu és valorar el nivell de satisfacció dels seus usuaris vers el servei que ofereix l’equipament, així com recollir de primera mà les aportacions i possibilitats de millora plantejades, informació amb la qual es treballa posteriorment per millorar de forma progressiva la qualitat a partir de les possibilitats existents.

 

Del total de vint-i-tres aspectes valorats, setze d’ells obtenen una puntuació superior o igual a 8, considerat com un resultat molt bo que marca els punts forts de l’equipament. Entre ells, destaquen els serveis d'informació i recepció (que rep la millor valoració amb un 9,3), la metodologia i tracte emprats pels monitors de les activitats, els horaris d'obertura de l'equipament, l'accés i aparcament de l'equipament, la diversitat d'activitats, l'atenció de socorristes i assessors fitness, l' equipament de la sala fitness o la zona spa, com a millors valorats.

 

Dels set ítems restants, sis d'ells són valorats per sobre del 7,5 (espai activitats, neteja, horaris i activitats, nombre alumnat, relació qualitat/preu abonaments i qualitat i temperatura aigua de les piscines), mentre que l'aspecte que rep una puntuació més baixa, amb un 6,9, Tot i entrar en l’apartat de bons resultats, cal treballar per aproximar-los al nivell superior.

 

Els responsables de l’equipament valoren molt positivament les dades obtingudes, ja que denoten una consolidació a l’alça en la percepció que tenen els usuaris d’aquest servei esportiu. Així, des de l'any 2009 fins a l'actualitat, s'ha mantingut aquesta bona valoració, que ha oscil·lat al llarg d'aquests anys entre els 7,9 i els 8,3 punts.

 

Com a agraïment als 365 enquestats i a la seva contribució en la millora del servei, la Piscina Municipal ha sortejat diferents articles de la seva botiga entre tots els participants.

En la taula i gràfic adjunts es poden observar les valoracions de cada punt.

PDF document icon Enquesta 2014 Piscina.pdf — Document PDF, 863 KB (884032 bytes)

  • Compartir:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • Meneame
  • Digg

Accions del document