Ajuntament de Roses
Sou a: Inici / Tramits / CERTIFICAT D'APROFITAMENT URBANÍSTIC

CERTIFICAT D'APROFITAMENT URBANÍSTIC

Es tracta de la sol·licitud d'elaboració del certificat que conté la qualificació urbanística d'uns terrenys, on s'indica les condicions d'urbanització que han de complir.


Característiques

  • Lloc de presentació: Les persones jurídiques estan obligades a presentar la sol·licitud per mitjans electrònics a través de la seu electrònica.
    Les persones físiques poden escollir la forma de fer-ho, per mitjans electrònics o presencialment. En aquest darrer supòsit el lloc de presentació serà l'Oficina d'assistència en matèria de registres (plaça de Catalunya, núm. 12) o qualsevol dels altres previstos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú. La persona, en qualsevol moment, podrà modificar el mitjà escollit.
  • Destinatari, qui ho pot demanar: Persona física o jurídica
  • Normativa: Pla general d'ordenació urbana (PGOU) de Roses.
  • Preu: Les taxes o els impostos que es deriven del tràmit cal fer-los efectius per algun dels mitjans següents:
    • Si es fa electrònicament, mitjançant transferència bancària:
                  (IBAN AJUNTAMENT ROSES ES46 2100 0138 8702 0047 4394) 
    • Si es fa de manera presencial, amb targeta de crèdit o dèbit.
  • Les taxes/impost a autoliquidar per a aquest tràmit són les següents:
    • Taxa certificat d'aprofitament urbanístic: 103,21 €
  • Termini màxim de durada del procediment: Un mes.

Com es fa

  • Documentació necessària:
    • Sol.licitud amb indicació de la situació i la parcel·la cadastral de la finca.
    • Plànol de situació amb indicació de la ubicació de la finca.
    • Justificant pagament taxes.
  • Documentació resultant: Certificat

Accions del document

© Ajuntament de Roses 2013
Pl. de Catalunya, 12 - 17480 ROSES
Telf: 972 25 24 00 - informacio@roses.cat

Desenvolupament i Projecte Web per SEMIC Internet