Ajuntament de Roses
Sou a: Inici / Tramits / CERTIFICAT DE CORRESPONDÈNCIA NÚMERO DE CARRER I DE POLICIA

CERTIFICAT DE CORRESPONDÈNCIA NÚMERO DE CARRER I DE POLICIA


Característiques

  • Lloc de presentació: Les persones jurídiques estan obligades a presentar la sol·licitud per mitjans electrònics a través de la seu electrònica.
    Les persones físiques poden escollir la forma de fer-ho, per mitjans electrònics o presencialment. En aquest darrer supòsit el lloc de presentació serà l'Oficina d'assistència en matèria de registres (plaça de Catalunya, núm. 12) o qualsevol dels altres previstos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú. La persona, en qualsevol moment, podrà modificar el mitjà escollit.
  • Destinatari, qui ho pot demanar: Persona física o jurídica
  • Preu: Les taxes o els impostos que es deriven del tràmit cal fer-los efectius per algun dels mitjans següents:
    • Si es fa electrònicament, mitjançant transferència bancària:
                  (IBAN AJUNTAMENT ROSES ES46 2100 0138 8702 0047 4394) 
    • Si es fa de manera presencial, amb targeta de crèdit o dèbit.
  • Les taxes/impost a autoliquidar per a aquest tràmit són les següents:
    • Taxa certificats urbanístics, amb informe tècnic: 31,78 €
  • Termini màxim de durada del procediment: Un mes.

Com es fa

  • Documentació necessària:
    • Sol.licitud amb indicació de la situació i la parcel·la cadastral de la finca.
    • Plànol de situació amb indicació de la ubicació de la finca.
    • Justificant pagament taxes.
  • Documentació resultant: Certificat

Accions del document

© Ajuntament de Roses 2013
Pl. de Catalunya, 12 - 17480 ROSES
Telf: 972 25 24 00 - informacio@roses.cat

Desenvolupament i Projecte Web per SEMIC Internet