Ajuntament de Roses
Sou a: Inici / Tramits / PRÒRROGA LLICÈNCIA D'OBRES (MAJOR O MENOR)

PRÒRROGA LLICÈNCIA D'OBRES (MAJOR O MENOR)

Ampliació del termini establert per a l'inici de les obres que disposen de llicència o per a l'execució de les obres amb llicència que ja estiguin en curs.


Característiques

  • Àrea tramitadora: Urbanisme
  • Òrgan de resolució: Alcalde/-ssa
  • Lloc de presentació: Les persones jurídiques estan obligades a presentar la sol·licitud per mitjans electrònics a través de la seu electrònica.
    Les persones físiques poden escollir la forma de fer-ho, per mitjans electrònics o presencialment. En aquest darrer supòsit el lloc de presentació serà l'Oficina d'assistència en matèria de registres (plaça de Catalunya, núm. 12) o qualsevol dels altres previstos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú. La persona, en qualsevol moment, podrà modificar el mitjà escollit

    En el supòsit que s'actuï per mitjà de representant, caldrà que s'acrediti la representació per qualsevol mitjà vàlid en dret que en deixi constància fidedigna.
    A aquests efectes, s'entendrà acreditada la representació per apoderament "apud acta" efectuada en el Servei d'Atenció al Ciutadà, o bé de forma electrònica. cliqueu el link)

  • Destinatari, qui ho pot demanar: La persona titular de la llicència d'obres.
  • PreuLes taxes o els impostos que es deriven del tràmit cal fer-los efectius mitjançant la carta de pagament que se us remetrà una vegada hàgiu formalitzat la sol·licitud (de forma presencial o electrònicament) o mitjançant ingrés per  transferència bancària al compte d’aquest Ajuntament.


                         
          IBAN AJUNTAMENT ROSES ES46 2100 0138 8702 0047 4394

                                                                      IMPORTANT: 

    • En cas de pagament per transferència bancària cal indicar el codi de la carta de pagament i/o les següents dades:  
                        - Pròrroga llicència obres + el nom i número de carrer de la finca.  
    • En cas de pagament per transferència bancària cal que envieu una còpia del comprovant de pagament  com a document adjunt a la sol·licitud. 
    • Si es fa de manera presencial, podeu pagar amb targeta de crèdit o dèbit.
       
  • Les taxes/impost a pagar per a aquest tràmit són les següents:

NO ES TRAMITARÀ CAP SOL·LICITUD SENSE QUE S'HAGI EFECTUAT EL PAGAMENT DE LES TAXES I/O IMPOSTOS ABANS DESCRITS

  • Termini màxim de durada del procediment
    • Un mes per a les obres menors.
    • Dos mesos per a les obres majors.
  • Documentació resultant: Notificació Decret d'Alcaldia.
  • Efectes del silenci: Transcorregut el termini màxim de durada del procediment sense rebre resposta de l'Ajuntament, el silenci és positiu sempre i quan la petició s'ajusti al que estableix l'article 189.4 del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d'agost.

Com es fa

  • Documentació necessària:
    1. Formulari degudament emplenat.
      - Si es presenta electrònicament (via on-line): vegeu el model d'instància clicant aquí (requereix autenticació).
      - Si es presenta presencialment: vegeu model d'instància clicant aquí.

      Els interessats es responsabilitzaran de la veracitat dels documents que presentin.

      Amb la instància cal adjuntar-hi, OBLIGATÒRIAMENT, la següent documentació:
      1. Acreditació de la representació (en el supòsit que s'actuï per mitjà de representant). cliqueu el link)
      2. Justificant de pagament de les taxes municipals corresponents (vegeu l'import a pagar i com fer el pagament a l'apartat "Característiques", subapartat "Preu", d'aquest mateix tràmit).
      3. Fotografies de l'estat actual de les obres.
      4. Informe tècnic de la fase d'execució en què es troba l'obra.
         
  • Observacions:
    • Els terminis per iniciar i finalitzar les obres són:
      • Obra major: 1 any per començar i 3 per acabar.
      • Obra menor: 1 mes per començar i 6 mesos per acabar.
    • Els titulars tenen dret a obtenir una pròrroga (tant del termini d'inici com de finalització de l'obra).
    • La petició de pròrroga s'ha de presentar abans d'exhaurir el termini atorgat en la concessió de la llicència.
    • La pròrroga s'obté per la meitat del termini de què es tracti.

Normativa

Article 189.4 del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme (DOGC 5686 de 05.08.10).

Accions del document

© Ajuntament de Roses 2013
Pl. de Catalunya, 12 - 17480 ROSES
Telf: 972 25 24 00 - informacio@roses.cat

Desenvolupament i Projecte Web per SEMIC Internet