Ajuntament de Roses
Sou a: Inici / Tramits / SOL·LICITUDS D'ACCÉS A LA INFORMACIÓ MUNICIPAL

SOL·LICITUDS D'ACCÉS A LA INFORMACIÓ MUNICIPAL

El dret a la informació pública és universal. L'abast material del dret s'entén a tota la informació pública que estigui a disposició i poder de l'autoritat pública.

El dret a la informació pública és universal. L'abast material del dret s'entén a tota la informació pública que estigui a disposició i poder de l'autoritat pública. 


Característiques

  • Òrgan de resolució: Alcaldessa
  • Lloc de presentació: Servei d'atenció ciutadana
  • Destinatari, qui ho pot demanar: Persona física o jurídica
  • Normativa legal: Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern
  • Preu / taxes:
    • Fotocòpies 0,20 € DIN A-4 per unitat.
    • Fotocòpies 0,30 € DIN A-3 per unitat.
    • Les primeres 30 fotocòpies estan exemptes de pagament.

Com es fa

  • Documentació necessària: Instància normalitzada que s'adjunta al tràmit. En el cas de voler rebre la documentació per correu electrònic haurà de fer constar a la instància l'adreça electrònica on es dirigiran les comunicacions.
  • Documentació resultant: La notificació del decret de l'alcaldia i, si és el cas, les fotocòpies sol·licitades. 

Documents


Accions del document

© Ajuntament de Roses 2013
Pl. de Catalunya, 12 - 17480 ROSES
Telf: 972 25 24 00 - informacio@roses.cat

Desenvolupament i Projecte Web per SEMIC Internet