Ajuntament de Roses
Sou a: Inici / Tramits / RECOLLIDA D'OLIVES EN OLIVARS MUNICIPALS

RECOLLIDA D'OLIVES EN OLIVARS MUNICIPALS

oliveres

Sol·licitud per prendre part en el concurs de recollida d'olives en finques municipals


Característiques

 

  • Òrgan de resolució: Decret d'alcaldia
  • Lloc de presentació: Servei d'atenció ciutadana (SAC)
  • Destinatari, qui ho pot demanar: Persona física
  • Normativa legal: Bases que regiran en el concurs públic per a l'atorgament de les autoritzacions per a la recollida d'olives de finques municipals, temporades 2015-2020 - Expedient 1334/15
  • Preu /taxes: Sense taxes

  



Com es fa

 

Documentació necessària:

  • Sol·licitud de participació en el concurs i declaració responsable de dades 

  • Fotocòpia del DNI o NIE de la persona sol·licitant.

  • En el cas que la persona interessada es trobi en situació d'aturat, la documentació que acrediti que es troba en situació d’aturat, sense dret a prestació contributiva d'atur o, en el cas de rebre qualsevol prestació d'atur, que aquesta sigui inferior al Salari Mínim Interprofessional multiplicat per 1,5.

  • En el cas que la persona interessada, sigui pensionista, també haurà de presentar la documentació que acrediti que és pensionista amb prestació inferior al Salari Mínim Interprofessional multiplicat per 1,5.


Documentació resultant:

  • Notificació Decret d'alcaldia

 

Observacions:

L'edicte sobre la informació pública de les bases que han de regir el concurs i també la convocatòria per a la presentació de sol·licituds, el podeu trobar a l'enllaç que consta a peu de pàgina



Documents



Accions del document

© Ajuntament de Roses 2013
Pl. de Catalunya, 12 - 17480 ROSES
Telf: 972 25 24 00 - informacio@roses.cat

Desenvolupament i Projecte Web per SEMIC Internet