Actualització dades Covid-19 a Roses

Els centres educatius de Roses comptabilitzen a data d’avui, dimarts 8 de juny, cinc grups confinats per Covid-19. En els darrers 10 dies, el nombre d’alumnat, personal docent o administratiu que han donat resultat de contagi positiu ha estat de 9 persones. Pel que fa al conjunt de la població, el nombre de contagis mostra un ascens respecte a la setmana passada, amb 28 nous contagis comptabilitzats en els darrers 7 dies.
08/06/2021 12:46 -    

D’acord amb els terminis de confinament establerts per als centres educatius (10 dies a comptar des del darrer dia de contacte, previ resultat negatiu del tests PCR practicats), la reincorporació a les classes presencials per part dels grups confinats tindran lloc els següents dies:

 

- 1 grup escola Els Grecs es reincorporarà a les classes el 15 de juny

- 1 grup Centre Escolar Empordà, es reincorporarà el 14 de juny

- 3 grups institut Illa de Rodes, tornarà a l'activitat presentcial el 15 de juny

 

La resta de centres educatius de Roses, llars d’infants municipals i escola d’adults, cap d’ells presenta cap contagi a data d’avui.

 

 

Pel que fa a les dades epidemiològiques a tot el municipi, les dades marquen un ascens tant pel que fa a l’índex de risc, que se situa en un 388’98, mentre que la taxa de reproducció se situa en un 2, amb un total de 28 persones positives detectades a tot el municipi durant els darrers 7 dies.

 

Des de la regidoria de Sanitat de l’Ajuntament es fa una crida a la ciutadania a continuar extremant les precaucions davant aquest nou augment d’afectació. El regidor Marc Danés ha expressat la necessitat "de no deixar-se portar per una falsa idea de seguretat, hem de considerar que el nombre de persones vacunades encara és baix, situant-se en el segment de població que es troba per sobre dels 50 anys, per la qual cosa no resulta gens convenient una relaxació prematura que, tal i com estem veient, està fent augmentar el nombre de casos".

 

  • Compartir:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • Meneame
  • Digg

Accions del document