Els usuaris de la Piscina de Roses valoren molt positivament les reserves d'activitats online

Els usuaris de la Piscina Municipal de Roses valoren molt positivament el nou sistema de reserves per a les activitats del pack fitness (aigua gim, spinning, TRX, aerodansa, tonificació, entre moltes d'altres), implantat el passat mes de febrer. Des del seu inici, el servei ha gestionat un total de 12.987 reserves online, i l'enquesta realitzada entre els seus usuaris reflexa que un 85% dels enquestats prefereix el nou sistema en línia a l'anterior presencial.
20/05/2014 09:24 -   Departament de Comunicació i Premsa  

Transcorreguts tres mesos des de la seva posada en marxa, el nou sistema de reserves online de la Piscina Municipal de Roses aprova amb nota. Concretament, un 82% dels enquestats valora de forma positiva el nou sistema de reserves (d'ells un 48% com a molt bo i un 34% com a bo). En els mateixos índexs es mouen la resta de consultes realitzades, tals com la valoració del procés d'implantació del sistema, l'ajut obtingut pel personal de la piscina per atendre dubtes i consultes, la facilitat d'ús del programa, o la possibilitat de fer reserves des de qualsevol indret a través de qualsevol ordinador o smartphone.

 

El nou sistema ha permès facilitar i agilitzar el procés de reserva per a tots els usuaris interessats a participar en alguna de les 17 activitats que comprèn l'anomenat pack fitness (pilates, aigua gim, spinning, aerozumba, aerodansa, TRX, hipopressius, estiraments, tonificació, fit ball,...), en qualsevol de les 70 sessions setmanals que ofereix l'equipament, sense esperes ni cues. Mitjançant internet, els interessats reserven la seva plaça sense necessitat de personar-se abans a la instal·lació per recollir la fitxa necessària fins al mes de febrer. Igualment, l'aplicació permet comprovar la disponibilitat de places a les diferents activitats amb anterioritat des de casa.

 

L'únic punt que obté una nota inferior és la possibilitat que ofereix el sistema per fer canvis de sessions un cop ja han estat reservades, on un 43% dels usuaris ho valoren positivament, mentre que un 34% ho fa de de forma negativa, un 17% de regular i un 6% no es defineix. Per millorar aquest aspecte, causat per una limitació del programa informàtic, la Piscina Municipal mantindrà en els propers dies una reunió amb l'empresa que ha desenvolupat el servei, per tal que es tinguin en compte les condicions dels usuaris i s'apliquin opcions de millora.

 

Com a conclusió, el 85% dels enquestats prefereixen el nou sistema en línia, front al 14% que optaria per l'anterior sistema presencial de fitxes (l'1 % restant, no es posiciona). Amb aquest bon resultat, la Piscina Municipal dóna resposta a un dels punts destacats com a aspectes a millorar a l'enquesta anual que l'equipament realitza per conèixer el grau de satisfacció dels seus abonats.

 

  • Compartir:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • Meneame
  • Digg

Accions del document