Formació sobre tràmits digitals amb l’Administració de l’Estat, el 16 de desembre a Ca l’Anita
La formació inclourà una explicació detallada del funcionament de l’Oficina d’Atenció Ciutadana de la Subdelegació del Govern a Girona i de les tasques habituals que s’hi duen a terme. També es donaran a conèixer les dues eines digitals que posa a disposició la ciutadania: Cl@ve i el certificat digital de la FNMT (Fábrica Nacional de Moneda y Timbre), amb una guia pràctica per accedir i utilitzar el portal Carpeta Ciutadana i les seves principals utilitats.
A més, es mostrarà el funcionament del Registre Electrònic ‘RED SARA’, i es recolliran les dificultats o necessitats específiques que puguin tenir les persones assistents en la seva relació amb l’Administració de l’Estat. Un cop finalitzada la formació, s’oferirà servei d’acreditació presencial per obtenir Cl@ve o el certificat digital de la FNMT .
Les persones interessades poden inscriure’s a través dels canals habituals del consistori. L’activitat és gratuïta. Es requereix un mínim d’inscrits de 15 persones. Les inscripcions es poden fer a través d’aquest enllaç.
Accions del document
