14 restauradors rosincs s’uneixen per promocionar la cuina de Roses a Solingen

Un total de 14 restaurants de Roses participaran en la primera setmana gastrocultural que se celebrarà a la ciutat alemanya de Solingen entre el 19 i el 25 de març del proper any. Aquesta és una de les primeres accions promocionals que es realitzarà a Solingen, primera ciutat escollida com a prova pilot dins el projecte “Ambaixades turístiques” impulsat per l’Àrea de Turisme de Roses. El projecte té per objectiu la realització d’accions de promoció i fidelització turístiques a ciutats europees que, per les seves característiques, compten amb un elevat potencial per convertir-se en mercats emissors de turisme cap a Roses.
Setmana Solingen

Setmana Solingen

12/12/2011 00:00 -   Departament de Comunicació i Premsa  

En el marc del projecte Ambaixades Turístiques que està promovent l’Ajuntament de Roses, i un cop s’ha presentat la iniciativa a hotelers, restauradors, gremis i altres operadors turístics de la vila, els coordinadors del programa han començat a concretar la primera setmana gastrocultural, iniciativa que ha comptat amb una molt bona resposta per part dels restauradors del municipi.

Fins al moment, ja són 14 els restaurants que han confirmat la seva assistència a Solingen: Les Tapes de Hilda (Fraile), Mar y Sol, Le Barbecue, Cal Campaner, La Cuina d’en Norat de l’Hotel Terraza, Els Brancs de l’Hotel Vistabella, Sódemar, Die Insel, Hotel Canyelles Platja, Hotel Almadraba Park, Hostal Nou Risech, La Sirena, Tramonti i Vi Cool.

Paral·lelament, s’està treballant també per portar fins a Solingen una fira de productes de casa nostra, com ara les anxoves, la mel, els embotits, el formatge, el vi, etc. perquè els ciutadans de Solingen puguin disposar d’algunes dels productes i gastronomia que ofereix Roses, fins i tot a casa seva.

Per l’alcalde Carles Pàramo, el fet que tants i tan assenyalats i variats empresaris rosincs hagin mostrat interès en participar en l’esdeveniment, és una senyal inequívoca de l’esperit emprenedor de la vila. "La gastronomia és un dels nostres principals atractius i els nostres restauradors han entès que no hi pot haver millor promoció d’aquest importantíssim valor en alça, que oferir-lo directament en els mercats emissors."

  • Compartir:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • Meneame
  • Digg
Contingut relacionat

Accions del document