Cloenda de la Setmana gastrocultural organitzada per Roses a la ciutat alemanya de Solingen

Dimenge 25 de març va tenir lloc l’acte de cloenda de la campanya gastrocultural que Roses ha portat a terme durant la setmana del 19 al 25 de març a la ciutat alemanya de Solingen. L’acte va comptar amb l’assistència de representants municipals, dels equips de cuiners rosincs desplaçats fins a Solingen durant la setmana, de l’artista Joan Comella i de l’ambaixador de “bona voluntat” a la ciutat, Egon Evertz. L’acte va ser seguit pels mitjans de comunicació de la ciutat.
Campanya a Solingen. Fotografia de Jose Roy

Campanya a Solingen. Fotografia de Jose Roy

26/03/2012 00:00 -   Departament de Comunicació i Premsa  

Ahir, diumenge 25 de març, va tenir lloc el darrer servei dels cuiners de Roses desplaçats fins a Solingen, els quals han estat oferint les seves especialitats als clients dels tretze restaurants de la ciutat adherits a la campanya gastronòmica, amb una molt bona resposta de públic. Al llarg de la setmana, els peixos, arrossos i especialitats rosinques, així com els vins de la comarca, han estat protagonistes de les cartes i menús dels establiments adherits, generant una gran expectació.

Una de les anècdotes de les jornades la va protagonitzar l’ex-futbolista Jurgen Müller (UE Figueres, temporades 1987-1989), que va visitar Solingen a finals de la setmana per poder degustar les especialitats rosinques. Tot i viure a la ciutat de Mannheim, a més de 200 km de Solingen, en assabentar-se de la realització de la campanya no va voler perdre’s l’oportunitat de participar en l’esdeveniment.

Ahir a la nit va tenir lloc també l’acte de cloenda de les jornades, que va tancar la regidora de Turisme de l’Ajuntament de Roses, Montse Mindan. L’acte comptà amb la presència d’Egon Evertz, important empresari de Solingen i rosinc de "segona residència" des dels anys 60, que ha actuat com a "ambaixador de bona voluntat" al llarg de la realització de tota la campanya.

L’artista Joan Comella, que durant la setmana ha exposat la seva obra a tres galeries de la ciutat, va lliurar ampolles personalitzades de la seva creació als periodistes dels mitjans de comunicació de Solingen presents en l’acte, en agraïment per la cobertura de la campanya realitzada durant aquests dies i per la important promoció de Roses realitzada.

Solingen ha estat la primera ciutat escollida pel consistori rosinc com a prova pilot del projecte "Ambaixades Turístiques", consistent en la realització d’accions de promoció i fidelització turístiques a ciutats europees que, per les seves característiques, compten amb un elevat potencial per convertir-se en mercats emissors de turisme cap a Roses.

  • Compartir:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • Meneame
  • Digg

Accions del document