Contenció i austeritat front la crisi econòmica, eixos del nou govern de Roses
Distribució de regidories i competències de l’Ajuntament de Roses
Carles Pàramo |
Alcaldia |
Montse Mindan |
1a tinència d’alcaldia i Regidoria de Turisme i Participació Ciutadana |
Manel Escobar |
2a tinència d’alcaldia i Regidoria d’Economia i Hisenda i de les Urbanitzacions de Santa Margarida i la Garriga |
Sílvia Ripoll |
3a tinència d’alcaldia i Regidoria d’Urbanisme i Urbanitzacions de Mas Buscà i Mas Fumats |
Àngel Tarrero |
4a tinència d’alcaldia i Regidoria de Seguretat Ciutadana |
Marc Danés |
5a tinència d’alcaldia i Regidoria de de Cultura i Benestar Social |
Josep M. Masblanch |
6a tinència d’alcaldia i Regidoria de Serveis Generals i Urbanitzacions de Puig Rom, Canyelles Grosses i Canyelles Petites |
Sílvia Useros |
Regidoria d’ Ensenyament |
Joan Manel Fernández |
Regidoria de Carnaval i Festes |
Anna Jorquera |
Regidoria d’Esports i Joventut |
Ambrosio Martínez |
Regidoria de Promoció Econòmica i Fires |
Carles López |
Regidoria de Medi Ambient |
Compromís amb el benestar i necessitats de les persones
El primer objectiu marcat per l’equip de govern per a aquests primers dies de mandat és l’avaluació de les necessitats bàsiques de rosincs i rosinques. La intenció és que aquelles accions que no estiguin dirigides a atendre i millorar els serveis i necessitats bàsics, es reorientin per fer front al principal objectiu del nou equip: la creació i manteniment del major nombre de llocs de treball possibles.
L’alcalde de Roses, Carles Pàramo, ha destacat en la seva intervenió que "tot i les dificultats que puguin anar sorgint, Roses compta per a aquests quatre anys amb un equip de govern sòlid i coherent que, com es va dir en el moment de la presentació del pacte de govern CiU PP, pensa en positiu i garanteix l’estabilitat".
Accions del document