Curs d’atenció al client per millorar la competitivitat de les empreses del sector turístic de Roses

L’Àrea de Promoció Econòmica de Roses (PER) organitza per a aquest mes de juny un Curs d’Atenció al Client, destinat a personal fix i de temporada que treballa en el sector turístic de Roses. La proposta, totalment gratuïta, permetrà als participants millorar l’atenció als clients dels seus establiments, detectar tipologies de client i les seves necessitats, quines són les claus d’una bona comunicació, la recollida de suggeriment i queixes o l’atenció telefònica, entre d’altres. L’objectiu és que els coneixements adquirits es puguin aplicar a les empreses durant la propera temporada d’estiu.
cursatcl1

cursatcl1

31/05/2012 00:00 -   Departament de Comunicació i Premsa  

El curs consisteix en una formació gratuïta de 20 h de duració, que tampoc suposa cap cost per a l'empresa, i amb la qual es pretén millorar la seva competitivat i la de Roses com a destinació turística, a partir de la transmissió de coneixements i habilitats adequades per acollir, rebre i acomiadar al client, alhora que fer palès quin és el cost i les repercussions d’una incorrecta atenció al client.

Les sessions s’impartiran els dies 11, 13, 14, 18, 19, 20 i 21 de juny, a la sala de formació del PER, en horari de 16 a 19 h. El curs és totalment gratuïta i es destina a persones en actiu i treballadors autònoms. Les places són limitades. Curs organitzat per IDFO (Institut per al desenvolupament de la formació i l'ocupació), amb el suport del Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.

Una altra proposta per a aquest mes és el curs d’higiene alimentària (manipulador d’aliments), que tindrà lloc al PER de Roses els dies 5 i 12 de juny, de 14 a 17 h. En aquest cas la formació està destinada a persones que estan treballant o que vulguin treballar en el sector de la restauració o establiments de comerç relacionats amb productes alimentaris.

  • Compartir:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • Meneame
  • Digg

Accions del document