El Consell d’Infants consensua la proposta definitiva per a un nou espai de jocs a Roses

Dimecres 30 de maig va tenir lloc a l’espai Z de la Biblioteca de Roses una nova sessió del Consell d’Infants, durant la qual els 15 alumnes que l’integren van presentar els projectes definitius proposats per les seves respectives escoles per a la creació d’un espai de jocs a la població. Després de la presentació de cadascun dels murals confeccionats per a l’ocasió, va tenir lloc un debat conjunt entre tots els participants del qual va sortir la composició final de l’espai, que ara es presentarà a l’Ajuntament.
31/05/2012 00:00 -   Departament de Comunicació i Premsa  

Sorrals, fanals amb plaques solars, jardins aromàtics, espais de picnic, escultures amb els gegants de Roses, fonts, i jocs, molts jocs, ... són algunes de les propostes que ahir van fer arribar els alumnes dels diferents centres escolars de Roses al Consell d’Infants (integrat pels mateixos alumnes, la regidora d’Educació i els tècnics del projecte), el qual té com a missió treballar i seleccionar la proposta definitiva per a la creació d’un nou espai de jocs infantils a la població.

Els treballs presentats ahir, doncs, són el resultat de cinc mesos de feina des de la constitució del Consell, que va tenir lloc el passat mes de desembre. Durant la sessió, cada grup d’alumnes va poder argumentar i defensar les idees aportades pels escolars del seu centre, mitjançant la presentació d’un mural on es plasmaven els dissenys, elements i composicions de cadascuna de les propostes. Després d’una primera exposició, es va obrir un torn de debat entre tots els participants que va culminar amb la definició de la proposta definitiva, que molt aviat serà presentada a l’Ajuntament per a la seva valoració i execució.

A través del quinze representants del Consell d’Infants de Roses, participen en aquest projecte 1.313 alumnes d’entre 6 i 12 anys de les escoles del municipi: Narcís Monturiol, Vicens Vives, Els Grecs, Montserrat Vayreda i Centre Escolar Empordà.
 

  • Compartir:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • Meneame
  • Digg

Accions del document