L’exposició de Joan Comella inicia la setmana gastrocultural de Roses a Solingen
L’obra de Joan Comella ha viatjat fins a la ciutat de Solingen, on tres galeries exposen des d’avui i fins al 25 de març diferents peces de l’artista. El gruix de la seva obra es pot veure a la galeria GECKO, ubicada a l’antiga estació ferroviària de Solingen, ara convertida en Centre d’Art. També s’exposen algunes peces a les galeries City-Art del barri d’Ohligs i Art Eck del barri de Gräfrath, dos dels racons més pintorescos de Solingen.
Per donar a conèixer la mostra, durant les darreres setmanes el mateix ajuntament de Solingen ha distribuït 3.500 invitacions editades amb motiu de l’esdeveniment.
La inauguració d’aquesta exposicó esdevé el primer acte del programa de la setmana gastrocultural que es realitza a Solingen fins al proper diumenge 25, al qual seguirà la realització d’una gran arrossada popular aquest diumenge. A partir de dilluns, els tretze equips de cuiners rosincs traslladats per participar en les jornades, començaran a cuinar i servir els seus plats als clients dels tretze restaurants de la ciutat adherits a les jornades.
Solingen ha estat la primera ciutat escollida pel consistori rosinc com a prova pilot del projecte “Ambaixades Turístiques”, consistent en la realització d’accions de promoció i fidelització turístiques a ciutats europees que, per les seves característiques, compten amb un elevat potencial per convertir-se en mercats emissors de turisme cap a Roses.
El projecte té per objectiu promocionar Roses com a destinació turística durant tot l’any. En èpoques vacacionals, a través de les seves platges, el seu entorn natural, la seva gastronomia, la seva oferta turística, i tots els serveis i activitats complementàries que reuneix (oferta esportiva, cultural, de lleure,…), i fora de la temporada turística mitjançant l’oferta de paquets específics per a les escoles de Solingen, gent de la tercera edat, associacions i clubs esportius i de lleure, etc. A diferència d’altres iniciatives, l’acció promocional se centra en una ciutat concreta i oferint-li avantatges i estades personalitzades (“target marketing”).
Accions del document