Presentació de la campanya “Canvia’t el xip. Un somriure pel turisme”

Dilluns 23 de gener, l'alcalde de Roses i el president de l'Estació Nàutica Roses, han presentat la campanya publicitària "Canvia't el xip. Un somriure pel turisme", consistent en un espot per a televisió, cinema i internet que té com a objectiu conscienciar la població local sobre la importància d’oferir un bon tracte al turisme. La campanya ha comptat amb la col·laboració de Ferran Adrià i del Grup de Teatre de Roses.
Campanya Canvia't el xip

Campanya Canvia't el xip

23/01/2012 00:00 -   Departament de Comunicació i Premsa  

L’Estació Nàutica de Roses, ens públic-privat integrat per Ajuntament de Roses i empresaris locals (sector nàutic, d’allotjament, de la restauració,...) i que té com a finalitat dinamitzar turísticament el municipi amb el mar i l’entorn natural com a valors principals, ha presentat aquest matí als Cinemes de Roses la campanya "Canviat el xip. Un somriure pel turisme". L’acte ha comptat amb la presència de l'alcalde de Roses, Carles Pàramo, i del president de l’Estació Nàutica, Miquel Gotanegra, així com de representats de diverses institucions i associacions locals.

L’espot de la campanya, que comença a emetre’s avui dilluns, compta amb la participació de Ferran Adrià (padrí de l’Estació Nàutica) i amb la col·laboració del Grup de Teatre de Roses. La productora Visual13 és la responsable de la creació de l’eslògan i de l’espot de la campanya, amb guió i direcció de Vicenç Asensio.

L’anunci es pot veure a les sales de Cinemes de Roses, a la Televisió de Roses i a través de la xarxa. Amb aquesta campanya, l’Estació Nàutica Roses-Cap de Creus, com a ens de promoció i comercialització de Roses, pretén marcar la diferència en el destí, motivant els rosincs a la millora del seu tracte i l’actitud envers el turisme, que suposa el principal motor econòmic per a la població.

  • Compartir:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • Meneame
  • Digg
Contingut relacionat

Accions del document