Roses rep a FITUR la certificació com a destinació de Turisme Familiar

L’alcaldessa de Roses, Magda Casamitjana, va rebre dimecres 20 de gener de mans del conseller d’Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat de Catalunya, Josep Huguet, la Certificació de Destinació de Turisme Familiar per a la població de Roses, dins el marc de la celebració de la Fira FITUR celebrada a Madrid. Roses passa així a formar part de les destinacions gironines acreditades amb aquest distintiu –que fins al moment només ostentaven Blanes i l’Estartit-, amb el qual es certifica la seva especialització en l’acolliment turístic de famílies.
Lliurament certificació a FITUR

Lliurament certificació a FITUR

21/01/2010 00:00 -   Departament de Comunicació i Premsa  

La Destinació Turística Familiar és un segell d’especialització promogut per la Dir. Gral. de Turisme de la Generalitat que, mitjançant un procés d’auditoria, distingeix els municipis que han millorat el seu allotjament, infraestructures, restauració i serveis, per a la seva adaptació a les necessitats del turisme familiar. D’aquesta manera, es reconeix la capacitat d’aquestes destinacions per garantir els serveis i condicions que les famílies necessiten durant les seves vacances, tals com parcs infantils de platja, propostes de lleure i entreteniment, serveis de cangurs amb idiomes, vigilància i protecció, organització d’espectacles infantils al carrer, guies de seguretat del nen, o un allotjament i restauració adaptats (habitacions comunicades, trones infantils als restaurants, etc). 

L’escenari escollit ahir per al lliurament de la placa acreditativa va estar l’estand de Catalunya de la Fira FITUR, l’aparador turístic més rellevant a nivell estatal, que se celebra a Madrid fins al proper 25 de gener. Fins allà, es va desplaçar una delegació rosinca encapçalada per l’alcaldessa Magda Casamitjana, qui va rebre la distinció en què l’Ajuntament ha estat treballant durant els dos darrers anys.

L’Àrea de Turisme de l’Ajuntament de Roses, molt conscient que un 60% dels turistes que visiten Catalunya ho fan dins el grup familiar, fa dos anys que treballa de forma consensuada amb el sector empresarial local per dotar el municipi dels serveis necessaris, ha passat un procés d’auditoria i acomplert una sèrie de requisits i de paràmetres estrictes, que impliquen tant al municipi i a la zona turística com als establiments i serveis.

La marca DTF representa una important projecció i reconeixement exteriors, gràcies a la promoció i al pla d’accions de la Marca Destinació Familiar que desenvolupa Catalunya Turisme. A més, representa també una important inversió en la qualitat del servei al client i reforça les relacions entre l’administració local i les empreses turístiques, ja que és un projecte que requereix la cooperació, col·laboració i la coordinació público-privada.

  • Compartir:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • Meneame
  • Digg

Accions del document