L’espectacle sota les estrelles de Nits de Circ arriba aquesta nit a Roses
Després de l’èxit assolit a Besalú, primera seu del Festival, Roses, fidel a la seva cita anual, acull a partir d’aquesta nit i fins al proper diumenge 23 d’agost, l’espectacle que ha programat Circus Art Foundation per a aquesta edició. El festival bat enguany el seu rècord de participants en pista, amb 29 artistes internacionals arribats de 8 països: malabaristes xilens, trapezistes volants estatunidencs, equilibristes austríacs, pallassos portuguesos o acròbates aeris hongaresos, entre d’altres.
El plat fort serà la participació del grup de trapezistes americans Flying Caballero, recentment guardonats amb el primer premi al prestigiós Festival de Circ de Monte-Carlo: únic al món i a la història en oferir 3 quàdruples salts mortals.
Nits de Circ transcorre en un circ complet però sense sostre, on els acròbates aeris volen sota les estrelles, dotat d’una graderia circular amb una pista concèntrica que ofereix butaques individuals numerades per a més d’un miler d’espectadors a cadascuna de les representacions,
L’experiència arrencarà cada nit a les 20h amb la obertura d’un Village amenitzat musicalment per la Paris Circus Orquestra i amb l’oferta gastronòmica de 4 foodtrucks. L’espectacle, de 90 minuts sense entreacte, començarà a les 21.30h amb la caiguda del sol.
Les entrades es poden adquirir online al web www.nitsdecirc.com, presencialment a la Ciutadella de Roses (de 10 a 20 h), o per telèfon al 972 505 317.
Podeu consultar els artistes i programació completa en el dossier adjunt.
Dossier Nits de Circ.pdf
—
Document PDF,
2.34 MB (2452199 bytes)
Accions del document
