La campanya "Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir", premiada
La campanya es desenvolupà durant el passat mes de juny i permetia als clients dels establiments adherits participar en el sorteig d’estades a cadascuna de les poblacions que impulsen l’acció comercial. D’aquesta manera, cada població ha pogut premiar 34 clients amb una estada en un dels municipis participants.
En el cas de Roses, el premi consisteix en una dit d’estada a a l'Hotel Marina per a dues persones i entrades dobles per visitar la Ciutadella i el Castell de la Trinitat. Aquest premi coincideix amb el cap de setmana del Fstivalet de Roses perquè també puguin gaudir de les activitats que es faran a l'aire lliure durant tot el cap de setmana.
La campanya està promoguda per la Xarxa de Barris amb Projectes (Xarxa de Nuclis Antics, Subxarxa de Comerç) amb la col·laboració de 34 municipis , i compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya, Diputació de Barcelona, Diputació de Girona, Diputació de Lleida, Diputació de Tarragona i la Confederació de Comerç de Catalunya. A Roses la campanya està organitzada per l’Ajuntament de Roses amb la col·laboració de l’Associació de Comerciants de Roses.
Accions del document