La Diputació de Girona atorga 143.346 € per a la compra i reforma d’habitatges d’ús social a Roses

L’Ajuntament ha concorregut a la convocatòria de subvenció de la Diputació de Girona corresponent a l'any 2025 per a inversions en l'adquisició d'habitatges destinats a polítiques socials. La subvenció se sol·licitava concretament per al finançament de la compra de dos habitatges situats al carrer de les Guilleries i a la Gran Via Pau Casals, així com de les obres de reforma dels dos pisos i d’un altre, també de propietat municipal, situat al carrer Madrid. La subvenció total concedida ha estat de 143.346 €, import que suposa el finançament del 49,6% del total de la inversió municipal.
04/08/2025 08:28 -    

L’import destinat pel consistori a l’adquisició dels habitatges situats al carrer de les Guilleries i a la Gran Via Pau Casals ha estat d’un total de 198.000 (88.000 i 110.000 € respectivament), del qual recuperarà ara, gràcies a la subvenció concedida per la Diputació, 100.000 €. La compra dels habitatges respon a la voluntat municipal de realitzar les reformes necessàries per garantir unes correctes condicions d’habitabilitat i el compliment de les normatives vigents i destinar-los a polítiques socials.



La realització d’aquestes reformes comptarà també amb ajuts de la Diputació, ja que l’Ajuntament ha concorregut també a la convocatòria de subvencions per al finançament de les obres de reparació i instal·lacions complementàries dels dos habitatges, així com d’un tercer situat al carrer Madrid. En aquest cas, els pressupostos dels projectes de reforma ascendeixen a un total de 90.647 €, dels quals la Diputació sufragarà 43.346 €).



  • Compartir:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • Meneame
  • Digg

Accions del document