La Piscina Municipal de Roses revalida la bona valoració d’abonats i usuaris i obté una puntuació de 8,29 punts

Com cada any, la Piscina Municipal de Roses ha dut a terme una enquesta de satisfacció amb l’objectiu d’obtenir la valoració i l’opinió dels seus abonats i usuaris per poder millorar any rere any. S’ha recollit una gran quantitat de respostes, 580 concretament, que han atorgat una mitjana final de 8,29 punts sobre 10, revalidant, un any més, la qualitat dels serveis, instal·lacions i gestió que ofereix l’equipament.
15/12/2023 09:11 -    

La recollida d’enquestes s’ha dut ha terme entre el 27 de novembre i el 7 de desembre, a través d’un formulari en línia enviat a les persones abonades i usuàries i penjat a la pàgina web www.piscinaroses.cat. Després del procés de buidatge s’ha obtingut el resultat final, amb una mitjana de 8,29 punts, una mica per sota del resultat 2022 (-0,17).

 

Un cop recollides les dades, s’analitzen les puntuacions obtingudes de cada pregunta formulada, tenint en compte el valor de referència acceptat en el sector, que se situa en els 7 punts sobre 10. Les puntuacions per sota d’aquesta nota marquen els punts febles dels equipaments que haurien de convertir-se en els principals objectius de millora. En el cas de Roses, la Piscina Municipal de Roses se situa en el total de 23 ítems valorats per sobre d’aquesta nota.

 

16 apartats valorats es troben per sobre dels 8 punts, que corresponen als punts forts de l’equipament. Entre ells, per sobre del 9 es troben el tracte dels monitors i monitores i les metodologies emprades durant les activitats. Els accessos i aparcament (un aspecte poc valorat fa uns anys) assoleix el 8,9 gràcies a les millores i ampliació de places realitzades, mentre que l’atenció de socorristes, l’originalitat i diversitat de les activitats, el procés d’inscripció, la informació i tracte de recepció i els horaris d’obertura, es troben també per sobre del 8,5.

 

En la part baixa de les puntuacions, es troben l’equipament de la sala fitness i la relació qualitat preu, amb un 7,2 i un 7,3 de notes mitjanes respectivament.

 

El resultat general 2023 es valora de forma molt positiva ja que està significativament per sobre del valor de referència del sector (7 punts) i perquè marca una clara consolidació de la percepció de la qualitat del servei per part d’abonats i usuaris. El resultat obtingut en els darrers anys es manté estable en aquesta franja alta, oscil·lant entre 7,9 i els 8,6 punts.

 

Més enllà de la valoració global, l’anàlisi punt per punt ajudarà ara, juntament amb les aportacions qualitatives, a cercar les millores que es puguin dur a terme a partir de les possibilitats existents. Moltes de les aportacions qualitatives que han fet les persones enquestades apunten a la necessitat de millorar la sala de fitness pel gran volum de persones usuàries que hi ha actualment. Resoldre aquesta mancança és un dels reptes marcats per Piscina de Roses i l’Ajuntament per al futur.

 

En la gràfica següent es poden observar els resultats 2023 de cadascuna de les preguntes formulades:

PDF document icon gràfica resultats enquesta 2023.pdf — Document PDF, 301 KB (308520 bytes)

  • Compartir:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • Meneame
  • Digg

Accions del document