La vuitena edició de la Fira de la Cervesa Artesana & Music de Roses, els dies 9, 10 i 11 d’octubre
La fira comptarà amb la participació de cinc cerveseries artesanes procedents de diferents municipis: Cerveses L’Escumatent (Sabadell), Cerveses Canetenca (Canet de Mar), Cervesa de Roses (Roses), Cervesa No T’enfadis (Figueres) i Cervesa Cadaqués (Cadaqués).
Tres dies de música i cervesa artesana
La programació començarà divendres 9 d’octubre, de 18 a 00.30 h, amb l’obertura de la Fira, l’actuació de The Seventies, una sessió de DJ Radio Cassette Nights i, cloent la jornada, un concert de Big Mouthers.
Dissabte 10 d’octubre, la fira obrirà de 17 a 00.30 h. La jornada inclourà, a les 17 h, un tast prèmium de les cerveses artesanes participants, que inclourà un got de vidre d’edició limitada i tindrà un preu de 10 €. La música començarà a les 19 h amb James Band, seguida novament per una sessió de DJ Radio Cassette Nights, i tancant la nit, The Bazaga’s.
La fira arribarà a la seva darrera jornada diumenge 11 d’octubre, de 12 a 16 h, en aquesta ocasió amb amb l’actuació de Merkado Negro. A les 13.30 h se celebrarà una fideuada popular, amb un preu de 6 €, a càrrec de l’Associació d’Empresaris Roses Cap de Creus i del Restaurant Falconera.
A més de les cerveses artesanes, l’espai de la fira també oferirà menjar i begudes no alcohòliques, ampliant així l’oferta gastronòmica de la proposta.
Accions del document
