Les persones que van quedar en llista d’espera l’any passat podran visitar enguany la base aèria del Pení

El departament de Gent Gran de l’Ajuntament organitza una nova visita a la base aèria del Pení, adreçada a les persones que van quedar en llista d’espera durant l’edició anterior. La visita es realitzarà el 4 de juny i està prevista la participació d’una cinquantena de persones.
08/05/2026 09:46 -    

Al llarg dels propers dies, el departament de Gent Gran contactarà telefònicament amb totes les persones que formen part d’aquesta llista d’espera per informar-les que poden participar en l’activitat i perquè puguin passar a recollir el seu tiquet a l’Àrea de Serveis Socials (Casa del Mar).

 

L’activitat tindrà lloc el proper dijous, 4 de juny de 2026. La recollida de tiquets es farà els dies 25, 26, 27, 28 i 29 de maig, en horari de 9.30 a 14 h. La visita representa una oportunitat única per descobrir de prop una de les instal·lacions militars més emblemàtiques del territori, creada l’any 1953 a partir d’un conveni de defensa hispano-americà, i dotada actualment amb una cúpula de 22,5 metres de diàmetre que protegeix un immens radar.

 

Amb la nova visita organitzada per l’Ajuntament, es dona resposta a l’alta demanda registrada en la convocatòria de l’any passat, tot fomentant la participació, el coneixement del patrimoni local i les relacions entre els participants.

PDF document icon visita al Peni.pdf — Document PDF, 325 KB (333635 bytes)

  • Compartir:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • Meneame
  • Digg

Accions del document