Mishima encapçala el cartell del Festivalet de Roses d’enguany, que tindrà lloc els dies 14 i 15 de novembre
La gastronomia tindrà també un paper destacat amb el Pica Tasta, que permetrà degustar petites creacions dels restaurants participants mentre es gaudeix de l'ambient musical i del paisatge de la badia. La iniciativa comptarà amb la participació de Can Cairó – La Fraternal, Can Cervera, Cervesa de Roses, Falconera, La Deliciosa – Bocateria Simon, M Bistro, Harry’s Bar i Gozos Mundanos.
El Festivalet s'estén més enllà del cap de setmana central amb diverses activitats relacionades amb la posta de sol. Són el concurs fotogràfic a Instagram Premi Joan Juanola a la millor posta de sol de Roses, que convida a compartir imatges del paisatge rosinc i que ofereix un premi de 300 euros, i el concurs de pintura ràpida de la posta de sol, que se celebrarà dissabte 7 de novembre.
Amb aquesta nova edició, el Festivalet de Roses torna a reivindicar els atractius del municipi a la tardor, combinant música en directe, gastronomia local i activitats que conviden a contemplar el paisatge rosinc i les seves postes de sol.
Podeu consultar el programa complet en el document adjunt o a l'enllaç de visitroses.cat
Programació 2026.pdf
—
Document PDF,
917 KB (939250 bytes)
Accions del document
