Roses inicia una campanya audiovisual per conscienciar sobre la sostenibilitat turística
A través d’un estil dinàmic, fresc i proper, les càpsules audiovisuals aborden temes relacionats amb el respecte pel medi ambient, però també sobre aspectes econòmics, culturals i socials. Entre les temàtiques es tracten la gestió de residus, l’ús dels recursos turístics, l’eficiència energètica, la convivència entre turistes i residents, o el foment del consum local, entre d’altres.
Els vídeos estan segmentats segons el públic destinatari -locals, segons residents, agents econòmics del municipi i turistes- i busquen generar implicació a través de situacions quotidianes i elements identitaris de Roses, com la Ciutadella, les platges, el port pesquer o els gegants. Les peces es poden veure a partir d’avui, dilluns 4 d’agost, al canal de YouTube de Turisme de Roses, i formaran part d’una estratègia de difusió multicanal que inclourà campanyes a xarxes socials i mitjans digitals.
Aquesta acció s’emmarca dins de l’aposta de l’Ajuntament de Roses per un model turístic més sostenible, innovador i responsable, i busca la conscienciació de turistes i ciutadans sobre els esforços que s’han de fer conjuntament, informant-los amb exemples pràctics sobre quines són les bones pràctiques sostenibles a seguir en la vida diària.
El contingut d’aquest contracte deriva del projecte “LA TRANSFORMACIÓ TURÍSTICA DE ROSES – REGENERATION TOURISM ROSES” de l’Ajuntament de Roses cofinançat a través dels Fons Next Generation EU, en concret dins del programa de Plans de Sostenibilitat Turística en Destinacions (PSTD), subvencions destinades a la transformació digital i modernització de les administracions de les entitats locals, convocatòria extraordinària 2021, promoguda pel Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme.
Accions del document
