Turisme de Roses aconsegueix 128 aparicions en mitjans estatals el segon trimestre de l’any

Turisme de Roses continua treballant en la promoció de la destinació a través de campanyes informatives i de comunicació realitzades a tot l’Estat. Aquest segon trimestre de l’any, el balanç es tanca amb un total de 128 aparicions en mitjans. Les temàtiques tractades durant aquest període s’han dirigit a promocionar les activitats que Roses ofereix durant els períodes de primavera i estiu, amb una especial atenció al públic familiar.
07/07/2022 12:46 -    

Després de la notòria comunicació turística realitzada l’any 2021, en què es va tancar l’any amb 412 aparicions en 115 mitjans de tot l’Estat, Roses continua apostant per la posada en valor de tot allò que té per oferir al visitant, a través de campanyes informatives realitzades per l’agència especialitzada en el sector turístic RV Edipress.

L'arrencada d'aquest 2022 està sent igualment positiva, amb el llançament de sis campanyes informatives al llarg del primer trimestre de l’any que van produir un total de 112 aparicions en mitjans, mentre que les realitzades durant el segon trimestre has suposat 128 aparicions, una audiència superior als 10 milions de visualitzacions i una valoració econòmica (el valor publicitari al qual equivaldrien), de 362.580 €.

 

Les temàtiques tractades durant aquest segon trimestre han centrat la seva atenció en promocionar l’àmplia oferta d’activitats per a tots els públics, i molt especialment per al familiar, que Roses ofereix durant la primavera i l’estiu: Estiu en Família i Roses en Família, Fira de la Rosa, Camins de ronda, activitats Sent la Badia, i cellers de la DO Empordà, han centrat les sis campanyes.

 

S’han publicat en mitjans de sectors diversos, com ara elviajero.elpais.com, viajar.elperiodico.com, www.lasexta.com, www.noticiasdealava.eus, www.naiz.eus, www.noticiasdegipuzkoa.eus, www.noticiasdenavarra.com o www.sport.es. Especial interès han tingut les entrevistes realitzades a la regidora de Turisme de Roses, Montse Mindan, en els programes Miradas Viajeras Magazine (Movistar + Negocios TV) i ‘8 días y 7 noches’ de Ràdio Euskadi, així com l’emesa en el programa ‘En Ruta’ de Radio Nervion coincidint amb la celebració de la fira Expovacaciones de Bilbao, en aquest cas realitzada per la tècnica de Turisme de Roses, Sara Lladó.

 

Amb aquestes campanyes Turisme de Roses continua apostant pel posicionament de la població en el mercat estatal i per ampliar el grau de coneixement dels turistes potencials, oferint-los una informació continuada dels atractius que ofereix la destinació, així com de les novetats, serveis i activitats de què poden gaudir al llarg de l’any.

  • Compartir:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • Meneame
  • Digg

Accions del document