RECLAMACIÓ DE RESPONSABILITAT PATRIMONIAL A L'AJUNTAMENT DE ROSES
Reclamacions de responsabilitat patrimonial que fan particulars o empreses a l'Ajuntament per danys patits en els seus béns i drets.
Característiques
- Òrgan de resolució: Junta de Govern Local o alcaldessa presidenta
- Lloc de presentació:
Les persones jurídiques estan obligades a presentar la sol·licitud per mitjans electrònics a través de la Seu Electrònica.
Les persones físiques poden escollir la forma de fer-ho, per mitjans electrònics o presencialment. En aquest darrer supòsit, el lloc de presentació serà l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registres (plaça de Catalunya, núm. 12) o qualsevol dels altres previstos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú. La persona, en qualsevol moment, podrà modificar el mitjà escollit.
- Destinatari (qui ho pot demanar): Persona física o jurídica
- Normativa legal: Llei 39/2015, d'1 doctubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic
- Preu / taxes: sense taxes
- Termini de durada del procediment: Sis mesos
- Efectes del silenci: Negatiu
Com es fa
- Documentació necessària:
- Instància que en cada cas correspongui, disponible al peu de pàgina (apartat Enllaços) i presentar-la juntament amb l'annex de l'apartat Documents.
- Documentació resultant:
- Notificació de l'acord de la Junta de Govern Local o Decret de l'Alcaldia.
Documents
- Annex a la sol·licitud de responsabilitat patrimonial — 136 kB (139536 bytes)
Accions del document