Ajuntament de Roses
Sou a: Inici / Ajuntament / Govern Municipal / L'alcaldessa

L'alcaldessa

L’alcaldessa ostenta la representació oficial del municipi en actes institucionals i protocol·laris. Impulsa i coordina les actuacions desenvolupades per les àrees, donant suport a l’acció municipal de les diverses regidories delegades. S’encarrega de la dinamització dels projectes i plans de desenvolupament urbà i municipal i és el responsable de les relacions i la gestió política amb altres institucions i administracions.


Alcaldessa: Sra. Montserrat Mindan i Cortada
Alcaldia, protocol i premsa
Pl. Catalunya, 12-13
17480 ROSES
Tel.: 972 25 24 00
Fax: 972 15 20 40
Correu electrònic: alcaldia@roses.cat

Horari d’atenció al públic: dilluns a divendres, de 10 a 14 h.


Gabinet de l’Alcaldia

Tasques i funcions:

  • canalització de les peticions de visita i de les trucades dirigides a l’alcalde
  • organització protocol·lària d’actes, inauguracions i actes on participa l’alcalde
  • gestió de l’agenda de l’alcalde i de la seva correspondència
  • visites de les escoles, dins el programa "Conèixer l’Ajuntament"
Accions del document

© Ajuntament de Roses 2013
Pl. de Catalunya, 12 - 17480 ROSES
Telf: 972 25 24 00 - informacio@roses.cat

Desenvolupament i Projecte Web per SEMIC Internet