CERTIFICAT DE BONA EXECUCIÓ

Les empreses adjudicatàries de les obres i serveis de redacció i direcció de projectes municipals poden demanar un certificat de bona execució de les obres i projectes que se'ls hi ha adjudicat i han executat.
Aquests certificats serveixen a les empreses per acreditar la solvència tècnica i professional, per l'actualització dels registres oficials de licitadors, la tramitació dels expedients de classificació empresarial i l'acreditació d'experiència, entre d'altres.
 
 

Característiques

  • Àrea tramitadora: L'àrea que ha tramitat l'adjudicació de les obres i serveis de redacció i direcció de projectes municipals objecte de la petició del certificat de bona execució (Urbanisme, Serveis Públics...).
  • Lloc de presentació: Les persones jurídiques estan obligades a presentar la sol·licitud per mitjans electrònics a través de la seu electrònica.
    Les persones físiques poden escollir la forma de fer-ho, per mitjans electrònics o presencialment. En aquest darrer supòsit el lloc de presentació serà l'Oficina d'assistència en matèria de registres (plaça de Catalunya, núm. 12) o qualsevol dels altres previstos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú. La persona, en qualsevol moment, podrà modificar el mitjà escollit.

    En el supòsit que s'actuï per mitjà de representant, caldrà que s'acrediti la representació per qualsevol mitjà vàlid en dret que en deixi constància fidedigna.
    A aquests efectes, s'entendrà acreditada la representació per apoderament "apud acta" efectuada en el Servei d'Atenció al Ciutadà, o bé de forma electrònica.(cliqueu el link).

  • Destinatari, qui ho pot demanar: La persona (física o jurídica) adjudicatària de les obres i serveis.
  • Preu: Les taxes a autoliquidar per a aquest tràmit són:
    -Taxa certificat (amb emissió d'informe tècnic): 35,00 €
    (Per veure les ordenances fiscals cliqueu aquí)

    ** NO ES TRAMITARÀ CAP SOL·LICITUD SENSE QUE S'HAGI EFECTUAT EL PAGAMENT DE LA TAXA

  • Documentació resultant: Certificat.

Com es fa

  • Documentació necessària: Sol.licitud de certificat de bona execució degudament emplenada.

- Si es presenta electrònicament (via on-line): vegeu el model d'instància clicant aquí (requereix autenticació; cal pagar a l'emplenar la instància).
- La instància a nom d'una persona física es pot presentar presencialment.

Els interessats es responsabilitzaran de la veracitat de tots els documents que presentin.

Amb la instància cal adjuntar-hi, OBLIGATÒRIAMENT, la següent documentació:
1. Acreditació de la representació (en el supòsit que s'actuï per mitjà de representant). (cliqueu el link)
2. Justificant de pagament de les taxes municipals corresponents (vegeu l'import a pagar i com fer el pagament a l'apartat "Característiques", subapartat "Preu" d'aquest mateix tràmit). 

 

 


Normativa

- Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del sector públic.

- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Accions del document