Administració electrònica

 

 

Seu ElectrònicaAccediu a la informació i als serveis i tràmits municipals a través d'Internet.

Portal de la TransparènciaPortal de la Transparència

Carpeta CiutadanaLa vostra informació, els vostres tràmits

Model d'instància amb certificat electrònicFeu els vostres tràmits on-line

Factura electrònicaEnvieu-nos les vostres factures i consulteu el seu estat de tramitació

Perfil del ContractantConsulteu les licitacions municipals

Validador de documents electrònicsValidació electrònica de documents

Tauler electrònicTauler d'anuncis municipal

Notificacions electròniquesPlataforma de notificacions electròniques E-Notum

Pagament d'impostos onlinePagueu els vostres impostos on-line

Simulació plus vàluaSimulació de l'Impost de Plusvàlua

Queixes i suggerimentsPer fer-nos arribar les vostres queixes o suggeriments

Gestions dels proveïdors de l'Ajuntament

Mòdul de tramitació on-line (requereix autenticació)

Obtén la teva identitat digital

Que és l'Administració electrònica ?

La e-administració o administració electrònica és qualsevol mecanisme que transformi les oficines tradicionals, convertint els processos en paper en processos electrònics, amb la finalitat de crear una administració sense papers. 

Els avantatges que té la e-administració són:

  • Disponibilitat: Es pot interactuar amb l'administració (per Internet a través d'oficines virtuals) les 24 hores del dia. No és necessari cenyir-se a un horari d'oficines. Ja no existeixen els dies festius.
  • Facilitat d'accés: Ja no és necessari acudir a l'oficina presencial de l'administració per a realitzar les gestions. Les oficines estan disponibles per als usuaris en qualsevol lloc.
  • Estalvi de temps: Una gestió es pot realitzar des de casa o qualsevol lloc que desitgem, sense la necessitat d'haver de desplaçar-se a l'oficina presencial i fer cua per a ser atès, l'atenció (explicació del que es desitja realitzar i realització d'aquesta activitat), i la tornada a casa.

 

Què és la Seu electrònica ?

La Seu electrònica de l'Ajuntament de Roses és l'adreça electrònica disponible per als ciutadans i les ciutadanes, a través de xarxes de telecomunicacions, mitjançant la qual l'Ajuntament difon informació i presta serveis.

La titularitat de la Seu electrònica comporta la responsabilitat respecte a la integritat, veracitat i actualització de la informació i els serveis per part de l'Ajuntament de Roses

 

Regulació de la Seu Electrònica


 

 

Accions del document