Exp. 2025/005656 Procés selectiu per a l’accés en propietat al lloc de treball de cap de departament d'Ensenyament i Sanitat, mitjançant el procediment de concurs oposició lliure, grup A1

Tipus:
Oferta Publica
Regidoria:
Alcaldia i Serveis Generals
Matèria:
Altres
Lloc i data de publicació:
BOP de Girona número 136 de data 17 de juliol de 2025
Legislació:
Article 76 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.

Resum

 

Mitjançant acord de la Junta de Govern Local de data 7 de juliol de 2025 es va aprovar la convocatòria i les bases que regeixen el procés selectiu per a l’accés en propietat al lloc de treball de cap de departament d'Ensenyament i Sanitat, dotada amb les retribucions corresponents al grup A1, mitjançant el procediment de concurs oposició lliure.

 

Vençut el termini de deu dies hàbils per a la presentació d’esmenes i reclamacions contra la valoració provisional de mèrits, el tribunal revisa la documentació presentada, aprova la valoració definitiva dels mèrits de la fase de concurs i fa públic el resultat.

Finalitzades totes les proves selectives i obtingudes les qualificacions finals dels aspirants, el tribunal fa pública la llista d’aprovats per ordre de la puntuació obtinguda i eleva a l’alcalde president de la corporació la proposta del nomenament com a funcionària en pràctiques, enquadrada a l’escala d’administració especial, subescala tècnica, categoria tècnic superior, grup A, subgrup A1, complement de destí 24, de l’aspirant que ha assolit la millor qualificació d’entre tots els aspirants aprovats i la proposta de creació d’una llista d’aspirants aprovats sense plaça, formada per l’aspirant que ha superat el procés selectiu, però pel nombre de places convocades no ha sigut proposada per al seu nomenament.

 

El resultat del procés selectiu amb la llista d’aprovats per ordre de puntuació i les propostes del tribunal qualificador es fa públic en el tauler d’edictes electrònics municipal, per tal que pugui ser recorregut en alçada davant de l’alcalde president, en el termini d’un mes comptat a partir de l’endemà de la seva publicació, d’acord amb el que estableixen els articles 80.4 del Reglament del personal al servei de les entitats locals i 121 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

 

Roses, 2 de desembre de 2025

Departament de Recursos Humans

Accions del document