Exp. 2025/009170 Procés selectiu per a l'accés en propietat a una plaça d’inspector/a de serveis territorials reservada al torn de promoció interna, mitjançant el sistema de concurs oposició, grup C1.

Tipus:
Oferta Publica
Regidoria:
Alcaldia i Serveis Generals
Matèria:
Altres
Lloc i data de publicació:
BOP de Girona número 222 de data 20 de novembre de 2025
Legislació:
Article 76 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.

Resum

 

Mitjançant acord de la Junta de Govern Local de data 10 de novembre de 2025 es va aprovar la convocatòria i les bases que regeixen el procés selectiu per a l’accés en propietat a una plaça d’inspector/a de serveis territorials reservada al torn de promoció interna.

 

Les esmentades bases estan publicades íntegrament en el Butlletí Oficial de la Província de Girona número 222 de data 20 de novembre de 2025 i l'anunci de la convocatòria està publicat en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) número 9.551 del 27 de novembre de 2025 i en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE) número 287 de 29 de novembre de 2025. 

 

El tràmit d’inscripció al procés selectiu s’haurà de realitzar durant el termini de 20 dies hàbils comptats a partir de l’endemà de de l'última de les publicacions de l'anunci de la convocatòria en els diaris oficials (DOGC o BOE)

 

El tràmit s’haurà de realitzar telemàticament a través del següent enllaç:

 

https://bpm.roses.cat/OAC/Tramitador.jsp?texpcod=OPOS&idioma=ca&showSteps=true&useValid=true

 

El tràmit s’entendrà correctament finalitzat, sempre que estigui signat digitalment i generi un Registre d’entrada de l’Ajuntament de Roses. O sigui que fins que l’aplicatiu no generi un Registre d’entrada, el tràmit d’inscripció no haurà finalitzat.

 

Per qualsevol dubte o incidència en el moment de realitzar el tràmit telemàtic, caldrà trucar al telèfon de suport 872 220 594, de dilluns a divendres, de 8 h a 20 h.

 

Documentació que s’ha de presentar durant el tràmit d’inscripció al procés selectiu:

 

En el moment de realitzar el tràmit d’inscripció, caldrà adjuntar la següent documentació:

1) La sol·licitud per participar en el procés selectiu, tenint en compte que la sol·licitud es genera automàticament en el moment de dur a terme el tràmit d’inscripció, on s’haurà d’especificar que se sol·licita ser admès en el procés selectiu per a l’accés en propietat a una plaça d’inspector/a de serveis territorials reservada al torn de promoció interna.

2) El formulari per a l’admissió a convocatòries de selecció de personal i d’accés a llocs de treball de l’Ajuntament de Roses (Annex II de les bases), que s’haurà d’omplir d’acord amb les instruccions que figuren al dors i haurà d’estar signat i datat per l’aspirant. La manca de presentació i/o signatura d’aquest formulari suposarà la no admissió de l’aspirant en el procés selectiu.


3) La documentació acreditativa de la titulació exigida en la base segona.


4) El permís de conduir B en vigor.


5) La declaració jurada que acrediti el compliment de les condicions especificades a l’apartat f) de la base segona (Annex III de les bases), que haurà d’estar datada i signada per l’aspirant.

 

La documentació s’haurà de presentar en mida DIN A4, en format pdf i el nom dels documents annexats no podrà tenir més de 20 caràcters. No s’acceptarà documentació presentada en format jpg o jpeg, word o excel, rar, zip, ni en qualsevol altre format que no sigui pdf. Es recomana que la mida de cada document no sigui més gran d’1 MB i que tots els documents adjuntats siguin clarament llegibles.

 

Departament de Recursos humans

Roses, 1 de desembre de 2025

Observacions

Termini per realitzar el tràmit d'inscripció al procés selectiu: de l'1 de desembre de 2025 al 5 de gener de 2026, ambdós inclosos.

Accions del document