Promoció Econòmica
Horari d'atenció al públic: 9.30 a 14 hores

Carrer de Madrid, 1
Tel: 972 152 521
promocioeconomica@roses.cat

Notícies

Ajut per a persones autònomes i microempreses enfront la COVID-19

Avui, dilluns 9 de novembre, la Generalitat obre el termini per sol·licitar un ajut extraordinari i puntual per un import fix de 2000€, adreçat al manteniment de l'activitat econòmica de les persones treballadores autònomes, persona física, i les persones treballadores autònomes que formin part d'una microempresa, davant els efectes de les noves mesures adoptades per fer front a la COVID-19.

Ajut per a persones autònomes i microempreses enfront la COVID-19 - Llegir Més

Roses continua posicionant la seva destinació en mitjans de comunicació estatals

Tot i les restriccions de mobilitat i mesures decretades durant les darreres setmanes per fer front a la pandèmia, Turisme de Roses continua treballant en la promoció turística de la població i en la difusió de tot allò que té per oferir a través de campanyes de comunicació a àmbit estatal. L’objectiu és mantenir el seu posicionament i ampliar el grau de coneixement entre els visitants i turistes potencials, per tal aquests tinguin en compte la destinació a l’hora d’escollir els seus propers viatges.

Roses continua posicionant la seva destinació en mitjans de comunicació estatals - Llegir Més

La web Sempre Roses es posa en marxa i ofereix el nou marketplace de vendes online

Avui, dimecres 4 de novembre, es posa en marxa la web Sempre Roses, un nou aparador digital que inclou notícies d’actualitat, promocions, accés al nou marketplace dels establiments de la població i tot allò que el comerç rosinc té per oferir. L’acció s’inclou dins el programa Sempre Roses, Comerç tot l’Any, impulsat per l’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament en col·laboració amb l’empresariat, i té per objectiu promoure l’activitat comercial al llarg de tot l’any i incentivar que el públic local es quedi a comprar a Roses.

La web Sempre Roses es posa en marxa i ofereix el nou marketplace de vendes online - Llegir Més

Un àlbum de cromos amb fotografies de Roses, nova promoció comercial de Roses

A partir del proper diumenge, 1 de novembre, l’Oficina de Turisme de Roses distribuirà l’àlbum "Col·lecciona Sempre Roses" a totes aquelles persones que presentin un tiquet de compra d’algun dels establiments adherits a aquesta iniciativa. Al llarg de tot el mes de novembre, les mateixes botigues repartiran sobres de cromos per cada compra realitzada, per tal que els seus clients puguin completar aquesta col·lecció fotogràfica.

Un àlbum de cromos amb fotografies de Roses, nova promoció comercial de Roses - Llegir Més

Afectacions equipaments i activitats municipals de Roses per les noves restriccions a partir del 30 d’octubre

Amb motiu de les noves restriccions previstes a partir de divendres 30 d’octubre, a les 0 h, l’Ajuntament de Roses ha adoptat les següents mesures per adaptar activitats i equipaments municipals a la nova normativa. Entraran en vigor aquesta mitjanit i es mantindran fins a l’aixecament de les restriccions acordades pel Govern de la Generalitat.

Afectacions equipaments i activitats municipals de Roses per les noves restriccions a partir del 30 d’octubre - Llegir Més

Resum de les restriccions previstes a partir del 30 d'octubre per la Covid-19

La Generalitat de Catalunya ha decretat aquest dijous el tancament perimetral de la comunitat durant la setmana i a nivell municipal durant el cap de setmana per als propers 15 dies, així com la suspensió d'un seguit d'activitats. Les mesures seran d'aplicació a partir d'aquesta nit a les 00:00, mentre que el confinament municipal durant el cap de setmana començarà a les 6 hores de demà divendres, fins a les 6 hores del proper dilluns. En el document adjunt podeu consultar el detall de mesures aprovades per a aquests 15 dies.

Resum de les restriccions previstes a partir del 30 d'octubre per la Covid-19 - Llegir Més

Obertura termini ajuts per a establiments de restauració i d'estètica i bellesa

Dimecres 28 d'octubre, a les 9h, s'obre el termini per sol·licitar els ajuts per a les activitats de restauració i d'estètica i bellesa afectades per les restriccions.

Obertura termini ajuts per a establiments de restauració i d'estètica i bellesa - Llegir Més

"Sempre Roses" ofereix informació comercial del municipi a través de Facebook, Twitter i Instagram

L’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Roses activa la campanya "Sempre Roses" a les xarxes socials Facebook, Twitter i Instagram, tres nous canals de comunicació per mantenir informats els consumidors de totes les novetats comercials que es produeixen a la població.

"Sempre Roses" ofereix informació comercial del municipi a través de Facebook, Twitter i Instagram - Llegir Més

Oberta la inscripció per als comerços que vulguin participar a la campanya "Avança't al Nadal, compra a Roses"

L’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament organitza la campanya de dinamització del comerç “Avança’t al Nadal, compra a Roses”, en col·laboració amb l’Associació d’empresaris Roses i Cap de Creus. Els establiments del municipi que vulguin participar poden inscriure’s fins al 3 de novembre.

Oberta la inscripció per als comerços que vulguin participar a la campanya "Avança't al Nadal, compra a Roses" - Llegir Més

Demà divendres es donaran a conèixer els guanyadors dels Premis Emprenedors Alt Empordà 2020

Demà, divendres 23 d’octubre, es donaran a conèixer els guanyadors dels Premis Emprenedors de l’Alt Empordà 2020. Tot i que inicialment el lliurament de premis estava previst celebrar-lo al Teatre Municipal de Roses, les mesures anticovid han fet replantejar l’acte, i finalment el veredicte es farà públic a través del canal de youtube dels premis emprenedors. L’hora d’emissió serà a les 12 h.

Demà divendres es donaran a conèixer els guanyadors dels Premis Emprenedors Alt Empordà 2020 - Llegir Més

Mapa de restauració amb servei a domicili per emportar

Recordeu que a Roses molts bars i restaurants ofereixen els serveis a domicili i per emportar.

Mapa de restauració amb servei a domicili per emportar - Llegir Més

La campanya del Vermut a Roses prorrogarà el termini fins a la reobertura de bars i el Suquet de Peix s’ajorna

Amb motiu de les darreres mesures aprovades pel govern català per contenir l'augment de contagis per la Covid-19 i el tancament de bars i restaurants corresponent, la Campanya del Suquet de Peix de Roses que s'havia de celebrar des d'avui, divendres 16 d'octubre, fins al proper 25 d'octubre, queda ajornada fins a nou avís. Per la seva banda, la promoció "Anem a fer el vermut a Roses", prorrogarà el termini per bescanviar els tiquets premiats amb vermuts fins a la reobertura de bars i restaurants.

La campanya del Vermut a Roses prorrogarà el termini fins a la reobertura de bars i el Suquet de Peix s’ajorna - Llegir Més

Els municipis de la badia de Roses inicien una nova campanya conjunta

Els quatre municipis de la badia de Roses (l’Escala, Sant Pere Pescador, Castelló d’Empúries i Roses), inicien aquesta setmana la difusió, a través de les seves respectives xarxes, d’un vídeo promocional per tal de difondre els valors del territori i atraure un turisme sostenible, de salut i benestar i de proximitat. També s’ha presentat la programació d’una nova edició del “Sent la Badia”, amb activitats per a cos i ment durant el mes de novembre.

Els municipis de la badia de Roses inicien una nova campanya conjunta - Llegir Més

Noves mesures per aturar l'increment de casos de COVID-19 a Catalunya

El govern català ha aprovat un paquet de mesures previst per a quinze dies i aplicables a tot Catalunya, amb l’objectiu de contenir l’augment de contagis per la Covid-19. Entre les principals mesures, que entraran en vigor demà, divendres 16 d’octubre, hi ha el tancament de bars i restaurants i la limitació de tota l’activitat comercial en un 30%. Alhora, el govern remarca la importància que els ciutadans limitin els contactes tant com sigui possible al seu grup de convivència i que les empreses optin pel teletreball. Es manté la restricció de les trobades socials a sis persones i es prohibeix menjar i beure a l’aire lliure. Els parcs, els jardins i les sales de jocs seran tancats a les 20 h.

Noves mesures per aturar l'increment de casos de COVID-19 a Catalunya - Llegir Més

El concurs fotogràfic de la posta de sol de Roses, en marxa

Tot i l’anul·lació de l’edició de 2020 del Festivalet de Roses, l’Àrea de Promoció Econòmica ha volgut mantenir el concurs de fotografies de posta de sol de Roses que cada any se celebra a la població en el marc del Festivalet. Les persones interessades a participar poden presentar les seves fotografies, publicant-les a Instagram, des d’avui fins al 15 de novembre. El premi és de 500 € per a la foto guanyadora.

El concurs fotogràfic de la posta de sol de Roses, en marxa - Llegir Més

Els empresaris de Roses creen el segell “Gastronomia d’Origen” per potenciar la gastronomia com a pol d’atracció turístic

L’impulsa l’Associació d’Empresaris Roses-Cap de Creus per garantir que els establiments del municipi i de la comarca fan servir producte local i de proximitat. La iniciativa, cofinançada pel GALP, s’emmarca en les “Xerrades per a la revolució turística” organitzades a Roses per fer un pas endavant en la millorat de la qualitat turística

Els empresaris de Roses creen el segell “Gastronomia d’Origen” per potenciar la gastronomia com a pol d’atracció turístic - Llegir Més

Èxit de la programació d’activitats i experiències turístiques organitzades a Roses aquest estiu

L’Àrea de Turisme de Roses ha posat aquest estiu a disposició dels visitants un gran ventall de noves propostes, pensades per diversificar i fer més experiencial el coneixement de l’entorn i del patrimoni, i repensades per compensar la retallada d’esdeveniments tradicionalment multitudinaris programats a Roses a l’estiu. La resposta del públic ha estat immediata, assolint-se el ple absolut a la majoria d’activitats programades, que han hagut d’incorporar més sessions a mida que avançava l’estiu.

Èxit de la programació d’activitats i experiències turístiques organitzades a Roses aquest estiu - Llegir Més

Roses continua posicionant la seva destinació a nivell estatal, amb quaranta aparicions en mitjans

Set mesos després de l’inici del confinament per la Covid-19, l’Ajuntament de Roses continua treballant per tal que l’efecte de la pandèmia afecti el mínim possible al posicionament turístic de la població a nivell estatal. Gràcies a les campanyes de comunicació impulsades durant el darrer mes, Roses ha aconseguit un total de 40 aparicions en 25 mitjans de comunicació diferents, promocionant dos productes de rellevància enogastronòmica -visites enoturístiques amb degustacions i campanya del Suquet de Peix- i un de cultural/patrimonial -rutes megalítiques del municipi-.

Roses continua posicionant la seva destinació a nivell estatal, amb quaranta aparicions en mitjans - Llegir Més

Entre el 5 i el 31 d’octubre, el comerç de Roses convida els seus clients a un vermut

Aquest mes d’octubre, comprar a Roses torna a tenir premi. Després de la campanya "Roses et convida a un gelat" de l’agost, entre el 5 i el 31 d’octubre, les persones que realitzin una compra mínima de 10 € en algun dels 43 establiments adherits a la nova campanya, rebran una targeta rasca-rasca amb la qual poden guanyar un vermut.

Entre el 5 i el 31 d’octubre, el comerç de Roses convida els seus clients a un vermut - Llegir Més

El Suquet de Peix torna a Roses

L’Àrea de Turisme de l’Ajuntament de Roses atorga un any més el protagonisme al plat més representatiu de la cuina rosinca, el suquet de peix, amb una campanya gastronòmica que ja ha esdevingut un clàssic, on es promocionen i es posen en valor la restauració local i els productes autòctons com són el peix fresc i els vins de l'Empordà. Enguany, la campanya es realitza del 16 al 25 d’octubre i hi participen 12 restaurants de la població.

El Suquet de Peix torna a Roses - Llegir Més

Accions del document