Tramits

Trobeu el tràmit que necessiteu utilitzant el cercador o pels temes que teniu a la columna de l'esquerra. (Per a qualsevol tràmit que no tingui relacionada una instància concreta, podeu utilitzar el model d'instància general de l'Ajuntament de Roses.)

Amb l'entrada en vigor de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se amb l'administració per mitjans electrònics.

Les persones físiques poden escollir en tot moment si es comuniquen a través de mitjans electrònics o no, sempre i quan l'ajuntament, reglamentàriament, no en determini l'obligatorietat.  

NOTA: Es permeten fins a un màxim de 10 adjunts per tramitació (cadascun de fins a 10 MB).

Cita prèvia per a tràmits presencials:  

citaprevia.roses.cat

  

Instància genèrica electrònica 

           

         Representació     

                       

 

Si necessites ajuda, contacta amb nosaltres:
872 220 594
esuport@roses.cat 

 





Accions del document